WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Sunday, September 13, 2009

0hhh..bby kesayanganku...

salam..
baby..baby.. i l0ve u baby...pehhhhh..
tajuk cam aku dilamun cinta m0nyet, kera, mawas n seumpama dgnnye je...
hurmmm..sebenarnya....aku...err,...aku...
aku malas giler aku nk update bl0g...
aku ni bz giler kalahkan najib pm kite tuh!!!
slalunya bila on9 jer...lapt0p tu baru tgh l0ading,
aku dah cb0k2 fkr entri apa nk tulis dalam bl0g nih...
tp skunk aku tgk lapt0p pn nk muntah...
bkn apa...wat esemen n pr0jek n seminar punyer keje n pe kejadah keje tah ag...
sume tu guna lapt0p... sume kna 0n9...
lapt0p ni dah wat aku rasa scary gila batak dah...

klu dulu...aku tgk lapt0p je...senyum memanjang sampai xck0p space muka aku nih..
(cehh 0ver giler...xde la sampai cm 2..)hurmmm..
tp...skunk...tgk lapt0p rasa gerun...macam tgk hantu...
0hhh..sungguh besar f0bia yg aku alami ini...huhh...
skunk ni pn aku rsa gerun nk taip n nk p0st entri nih...
tapi aku gagahi jua demi bl0g kesayangan aku ini..(Pehhh...syg giler tuE..)
h0pe f0bia ni cuma sebentar...sekadar ujian dan c0baan utk aku lebih matang dalam
melalui 0nak dan duri serta liku-liku kehidupan yang x putus-putus menguji manusia yang yang di dalam keletihan dan kesabaran melalui bulan ramadhan yang mulia ini..!!!(nah...ambik kau..panjang skali aku describe..isy3..)

dah...aku p0wn xde m0od nk chatting skunk..
sian kwn2 aku yg tertunggu-tunggu kehadiran aku...
(Errkk..ramai ke yg tunggu???? hehe...) arrgghhh... xkisahlah ada ke xde...
itu xpntg...yg pntg...aku sgt merindui kehidupan aku yang lama, yang penuh warna-warni keriangan dan keceriaan bila berhadapan dengan lapt0p dan br0adband atau wireless..
sume itu baby kesayangan ku yang aku tatang bagai minyak yang penuh suatu masa dulu setiap saat..minit.. dan jam...melalui liku-liku kehidupan maya bersama...
(Erkkk..dah miera jgn merapu pnjg2..dah!!! st0p!!) huhu... akhir kata...
ya alllah..permudahkanlah sgala urusanku...AMINNNNNNNNNN...

2 comments:

Anonymous said...

telebeyyy suda !

[*Miera^Coklet*] said...

haha...yeke??
Erkk..hiperb0la je sket...
huhu..

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu