WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Wednesday, August 11, 2010

Emm..ada apa dgn telur???

salam...lama sdh aku tak post entri baru kn3... b0rink je k0rang nk tgk bl0g aku kn.. xpe..aku fhm... bukan apa.. aku agak bz kini dgn keje2 sk0lah bertimbun2 ala2 gunung everest..n mugkin lebey tinggi dr itu.. Hahhhhh.. da mula pmpn dh...tlg jgn pcaya si miera penipu ni..huhu.. errkk tp.. mmg btul.. life dgree aku xsma ngn dip dlu...msa aku dip lepak jer.. es0k ppr final... mlm ni aku pgi men b0wling ngn kwn2.. dah 2 ada plak msa nk tgk cte2 k0rea la.. xbpe nk k0rea la.. hurmm.. k lah.. aku bukan nk cte psl life aku pn..

sebenarnya aku nk k0ngsi ngn k0rang la info yg aku sndiri baru tau spnjg 21 taun aku hdp kt bumi yg nyata nih...huhu...k0rang pn mesti xtau.. huhu.. cya ckp gua...hahah..klu tau 2 bgs lah.. xmcm aku yg bwh tempurung nih...asal aku tgk tel0r ayam je.. aku ingt nenek aku.. asal tgk nenek ingt telur ayam... ctenye.. nenek aku pnh tanya aku.. antara telur ayam putih n kuning.. mne jd anak ayam.. aku jwb dua2 la jd ank ayam.. nenek aku ckp slh... s0, nenek aku pn crita dgn pnjg leparnya smpai aku pn xlalu mkn nasi ari 2...

disebabkan hal yg demikian, hata.... miera pn membelek2 ruangan google mencari bahan utk buktikan pd k0rang yg telur ayam wana putih yg jd anak ayam..yg kuning tu lekat kt bdn anak ayam tu n lme2 bila ank ayam besar dia hlg,... s0, aku pn dpt la... skunk aku dh mls n cte... 0leh kerana aku muslim yg berhemah dan berpuasa dgn hmpir jayanya hari ini.. aku mls la nk menaip pnjg lebar.. aku tau k0rg pn xnk bca bnda2 pnjg lebar.. jd sila saksikan aksi2 di bawah... tarrraaaa...



ha.. cute kn anak ayam ni... huhu.. sume gmbr2 tu "melucahkan" bg aku means geli taw.. yg last ni je yg aku suka.. baby chicky.. c0mell.... 0k lah.. gmbr pn da xde.. maka dgn ini tamat lah entri aku utk ari ni.. sm0ga inf0 ini berguna utk k0rang. SILA INGT SAMPAI MATI..hehe..
ok wa chaw dulu.. n slamat berbuka puasa kpd seluruh umat islam yg berpuasa.. yg berpuasa je taw.. yg xberpuasa xpyh nk cb0k2 memeriahkan majlis buka puasa...k daa...salam


p/s : gambar itu sume kurembat dari infomaya.

7 comments:

Mr.J said...

dalam telu ada zuriat.. tanpa telur tiadalah ayam .heheh.. soalani: telor atau ayam yang dahulu wujud?

*: Bukan Sekadar Weblog biasa.. www.pengeRindu.com

cikbella gegurl said...

weyh long...geli aku!!!xmkn dh...ang r pndy2 sgt srh aku bca....uweeeeekkkkk....!!!=b
tp tenkiu bg informasi nie...law ang xtulis aku pn xtaw cm na ayam terjd...hahaha....tenkiu yarh..tp td mula2 kn yg nek merah tu kt telur kuning..cm na leyh jd kt telur putih plak??jwb jgn xjwb...

Kim TaeHA said...

eeee yerrrkkkkkkkkk.....tp anak aym 2 sgt comellll ~_~

[*Miera^Coklet*] said...

maaf cik bella...tgk betul2..
anak ayam 2 tumbuh tepi telur kuning 2 kn....
telur kuning 2 saluran atau lebey krg tali pusat bayi utk dptkan mknn...fhm??

[*Miera^Coklet*] said...

hahah..capri candiz pdpt kte sma la...

[*Miera^Coklet*] said...

Mr. J pengeRindu : nti kta balik zaman purba dulu kala..kita tanya ekk..tp bg sy.. ayam wujud dulu..

Unknown said...

kool..hehehe

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu