WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Monday, July 27, 2009

~sehari bersama familyku~

salam...slalunye klu cti je..mesti sume 0rg mel0ncat-l0ncat kegembiraan...haaa...sma la ngn saya..aktiviti wktu cti utk ari pertama saya sperti yg dirancang...menyantap hidangan yg ENAK2 lagi SEDAP dan LAZAT seperti dlm menu yg saya pnh tulis dalam entri sebelum ini..HAHAHAHAHA (sja gelak besar2 nk bg k0wg jeles c0z ak mkn sdp kt umh..PADAN MUKA!!!!huhu..) urmmm... k0wg tau kn..???(2 pn klu k0wg bca la entri sblm ni...hehehe...). urmmm...cti ari kedua km sekeluarga nk pgi jln2 kt sp atau dgn nama pnjngnye SUNGAI PETANI smbl tgk AYAH saya yg merupakan COACH b0la sepak TERMACHO nih bwa ank2 buah dia lwn b0la kt sp...ala...kt staduim blakang sek0lah khir j0hari 2...tau kn??? urmm..klu xtaw sdh!!!!abaikan jer...huhu..(^_^) sblm pgi 2 cm biasa lah...si budak COMEL lagi CUTE ni terhegeh-hegeh nk amik gambr...huhuhu..apa???? nk kta aku prasan la 2..hahah..aku mmg perasan p0wn..huhu...bru tau ke???
ha ni la gmbr saya bersama adk2 kesayanganku...

ha...yg pakai tdg tuE dk prasan c0me..hahahahah...yg sblh tuE my br0 la...IWAN si adk prasan ensem...hahaah...0ppsss..s0rry iwan..al0ng terKUTUK la...tp nk wt cm ne... kakak borek adk rintik la...hahahah...

HMMm...yg r0ckers semacam 2 adk guE... bkn kakak taw...ILA nma dia...hahah...cntk x??? hahahah...jgn BERANI mnta n0mb0r telif0n dia taw!!!!...hahah...bkn apa...nti prasan bdk 2 kang...kembang xck0p space...s0ry dik...yg ni k.l0ng sengaja terKUTUK..hahah..

ha... lps puas bgmbr kt umh 2...km pn bt0lak la....nek keta...dlm keta 2 pn brgambar ag...besa la...bdk pulun da lma xtgk kamera...HAHAHA....isy3...spa la dia tuE...sian bt0i... meh kta tgk spa bdk 2...ha....tu dia...

0k... lps da smpai...km pn tgk b0la rmai2....ni dia ank2 didik ayh saya...ni bkn sume...ada ramai lagi...rmai bt0l ank2 ayh ni...huhu... yg unik nya...ada yang ensem..hahhhh...STOP!!.. dah mula la tu nk menggatal...isy3...tr0k!!!! ni kna miang bul0h mne plak ni....c0ver sket miera...hahhahahaha....


haaa... after pgi tgk b0la.... km pgi s0lat kt msjd pas 2 trus gi ke RFC atau bhsa pnjgnyenya RADIX FRIED CHICKEN...mkn2 d0wh... sdp ngat...hahahah....sume pakat pul0n mkn smpai licin...besa la...mkn tgh ari pn dh pkl 4 ptg..hehe...


ni dia wajah2 pul0n mkn...hahah...yg tgh minum air 2 aku la... yg si kecil bju kuning air 2 adk guE yg b0ngsu...AMRI namya...sblh dia...IMAN...als0 my br0...yg letak tgn kt kerusi 2 my m0m l0vely m0m la...yg amik gmbr ni ayh sy ler(^_^)...

ni reaksi2 PUL0N lagi JAKUN and KACAN bla tgk kamera...hahah...banyak pkataan sinonim aku bg tuE..bley check dlm kamus dewan ye...hehe...ummm... yammie...sdpnye...lapar la plak rasanya nih...huhuhu....nk mkn!!!!!!!!! sbr2..sket je ag nk abes....

next lps sume perut dah b0r0i2....km pgi s0lat n pas 2 pgi ke KARNIVAL KEDAH SEJAHTERA..kt bandar laguna merb0k tuE.... tgk pameran sket2...sempat la p0sing2 sket ngn m0t0r kt pameran MODENAS nih...tgk sket...Ecehh...cehhhhh...

km melawat festival 2 smpai ke malam...wktu maghrib km pgi s0lat kt surau dkt petr0nas dpn tapak festival tuE...and lps 2 km tgk la...artis2 jemputan nyanyi...EZAD EXIST....RAMLI SARIP..n band2 yg bru nk btapak dlm industri seni... pas 2.... km blk... nseb bek jln xjem sgt...
huhhhh!!!! letey giler....

2 comments:

Anep™ said...

huhu..sakan nmpk g jln2...
adik ang yg ila 2..laen mcm jer..tgk besar dr kakak die..hehe..dh besau adik ang upenyer..huhu

[*Miera^Coklet*] said...

hahaaha..
adk ak bca weyh k0men ang....
padan muka...spa swh kutuk dia..
hahahha...da krm slm kt ang...
huhu..bla nk blk weh??? lma xtgk ang..huhu..

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu