WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Monday, October 26, 2009

presentation T0ekk!!!!!

salam...
first of all...s0rry sgt2...c0z lma dah xupdate bl0g aku nih...
bkn apa...bt0l2 cb0k ngn presentati0n t0ek!!! nih...
E-saman sistem...cehhhh!!! nmpak cm hebat ja nma sistem 2...
tp...sistem ni gak l yang wat aku xtd0q mlm berhari2..
T0ekkk punya sistem...
At last, ari ni tanggal 26 oktober 2009...
aku n gr0up member aku p la present...
baru ja sbntar td...
seminit xsmpai...
hurmmm..kt lapt0p..dia wt perangai baik ja...
bla present dpn...cm HAMPEH!!!! ralat merata...
T0ekkk punya sistem...Arrrgggghhhhhh....
sdjfhhbnjynmkiio,(-_-" HUHHH!!!!
abaikan...
pala h0takn aku dah sasau...
stressssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss...
apa yg bley aku kta skunk...redha ja la...
kpd paan yg nk tgk sistem aku...
later aku upload gmbr...
time ni xdak m0od..
huhu..
k chaw!!! salam...

4 comments:

Anonymous said...

ngeh ngeh .. sabo jek la .. kita sama2 rasa . huwarghhhh !

[*Miera^Coklet*] said...

huhu...nak nangheh...
waaaaaaaa....

budak kesian said...

kesian2!!!

[*Miera^Coklet*] said...

hah!!! cik kesian..
xsmpai msa ang ag xpa la..
lps ni tgk la..
huhu..pdn muka ang!

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu