WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Thursday, October 15, 2009

~time to take a break~


salam...0k.. dah slalu sgt jadual aku tiap2 ari menghadap lapt0p ni...
wat pr0jek itu...pr0jek ini...skunk aku tggl ag 2 pr0jek...yg bl0m siap..
pas ni kna bt0l2 c0ncentrate...n pul0n.. test mggu dpn tiap2 ari...
mne nk cri msa nk wt pr0jek tu...ad0yaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
penin pala l0rr.... xpa2... 0leh krn jadual aku mggu dpn terlampau cb0k...
n xde msa utk rehat... s0, t0day...lets take a break...hehe...
aku nk pgi lepaskan tensi0n n geram aku pda jadual
yg sgt menyusahkan hdp aku nih...huhu...
J0M PI KARAOKE SUME......HAHAHAHA!!!!!
K DA...LETS GO GURLZ...
salam...

0 comments:

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu