WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Tuesday, January 5, 2010

...hari kedua disini...

ari kedua xde yg mnarik sgt...
cuma ada improvement sket dr segi kerja..
awal2 pg repaire lapt0p hospital ni brsama rkn setugas...
3 bijik lapt0p sumenye...sket je...
then cik sallehan menyuruh kami berempat wat
sistem search enjin maklumat staff kt h0spital ni..
keje xssh..simple je.. tp serab0t cari c0dingnya...
huhh!! k.. urmmm then yg membuatkan aku sgt dukacita tuE..
masa nk blk xsdr hujan lebat sudah membanjiri hospital ni...
cehhh!! xde la smpai banjir tp..lebat la... s0, keadaan sesak...
penunggang2 m0t0sikal yg len mengambil kesempatan utk berteduh di h0spital ini memandangkan h0spital ni byk bumbung... aku ni sbg pejalan kaki yang melalui laluan susur gajah ke gate h0spital pn rsa sgt resah krn kesakan di bumbung susur gajah tersebut,...
ARgggggghhhh!!!! lecehnya... memandangan kesesakan yang terlampau...
aku xsmpt pgi ke tmpt tunggu bas 0n time...
s0,,..................................................................... nk taw apa jd???
aku terlepas bas la....huwaaaa... HUHH!!! malang sungguh
lmbt jugak la ambil msa utk naik bas n l0mpat2 bas..
jadi aku smpai umh kul 8 mlm tau x??? sedey....
xnk cte ag.....salam..

0 comments:

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu