WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Sunday, January 31, 2010

wahhh...!!! rindu...

hurmm...bila duduk s0rg2 ni dtg lah mak nenek segala penyakit...
hurmmm... mula la aku nk jd mat jenin...berangan ja...
tp...klu nk taw berangan 2 bley meransang imaginasi kita...(CEHH!!! skema ayat..)
itulah faedah nya yang sgt berguna utk memajukan diri dan meransang kreativiti. (lagi SKEMA!!) 0rg yang kuat berangan ni sbnrnya 0rg yang kreatif.
da p0int is... aku kreatif..hahahhahhaha.. (gelak besar +PERASAN!!!)
dah...jgn layan...abaikan... sbnrnya bukan aku nk crita pasal berangan
0r kreatif ke.. apa kejadahnya itu... xmgkin...(APE KESSS!!!!)
aku nk bagitaw..yang...HURMMMMM..sebnrnya... aku rindu kt "depa" ni...
ha..tu dia..kluaq dah bahasa kedah aku...bek p r.. hang kalut pa...huhu..
weyh, aku rndu nk lepak sma2 mkn r0jak tepi jalan...hahhaa... bur0k perangai tuh!!!
jgn wat dah...huhu..ingt tu tim, ct...huh..




2 sume gmbr lama 2..bur0k ben0r...besala zaman kanak2...huhu... dah... ck0p setakat ini.. salam...tata..ay0s amig0s..aku nk beramb0s.. DAa~(dgn nada manja ala2 ELLA penyanyi r0ck yg ayu ag cun tuh..)hahah...(Errr.. p/s..jgn rindu aku) dah!!! blah.. byk ckp pmpn ni...the end!

4 comments:

devoted lily♥ said...

sedap nye rojak..
terliurr dah...

Anonymous said...

weyyyyyyyyyyy!lindu jugak ;(( tegheyak sat.hukhuk

aiMie said...

aku dok sebelah ang pon, windu lg gak..hehe..

[*Miera^Coklet*] said...

hehe...
miera : r0jak 2 plg s0dap pnh eden rasa taw...
lala : ha..j0m reuni0n ag...tp aku dah sengkek nih.. huhu.. ang lanja..
aimie : 2 la.. kt ang plg rndu sbb duk sblh..hahah...

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu