WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Thursday, November 11, 2010

angelina jolie masak char koey teaw...

salam.. hurmm.. rasa mcm nk update entry baru tp mls taip..
ni hape punya 0rg lah... mcm2 buat perangai la... isy3...
0oo..mentang2 da balik kedah skunk... 0whh.. kau s0mb0nk lagi b0ngkak yer..
eksen sma bl0g kau yer... huhhh! lupa daratan t0l... dulu mse kau b0rink2 kt shah alam tuE..
frust2 sume ngn pkwe2.. (pkwe2?? bajet rmai peminat) mne tmpt kau nk mngadu hahhh??! bl0g ini jugak kau cari..xingt ke??? pi rahhh.. xpyh nk eksen2 lah miera.. lupakan...

hurmm.. 0k baik.. miera xeksen ag... erkkk..(-__-)! harap-harap ikhlas lah... bukan apa.. duk umh ni mcm xde m0od je nk 0n92 kn.. lebey baik aku td0 kn.. c0ver balik td02 sblm ni yg kt shah alam tuE..yg mlm2 kna wt esemen itu.. esemen ini.. pr0jek itu.. pr0jek ini... haahhh.. leceh kn tuE.. skunk da cuti el0klah rasanya jika aku membalas dendam ats kekurangan td0 aku tuE... hahahahah..(gelak senang hati nk kasi 0rg yg xcuti ag tuE jelez...)huhu.. busuk perangai minah ni.. kasi pukul sma dia... haiiiyyyakkkk!! ha.. kn dah kna karate sebijik.. kn 0rg dah pesan jgn eksen.. ingt tuE!

0keyh.. apa ag aku nk mambebel ni... OMG! OMG! OMG! OMG! (-.-) balik umh ni 0tak aku terus beku.. kekurangan idea nk menulis.. tlg lah.. dtglah idea.. dtg lah ilham.. mne kau ha??? xkesian ke kt aku ni.. berusaha gigih smapi terketar2 nk menaip ni... mne kau?? Arrgghhhh....mne kau??? cpt muncul!!!! klu x aku tembak dgn senapang M16 yg aku gna msa PLKN dlu... nk??? xnk kn.. ha.. cpt dtg..cpt dtg.. 0whhh.. pnt menunggu.. letey sudah.. maw td0!!! xnk dtg sdh!!! aku meraj0k ni... jgn haraplah lps ni aku akn tulis bl0g bila kau dtg.. huhhh!
xnk kwn!! salam..

1 comments:

Anonymous said...

marang krapu marang skeper

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu