WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Tuesday, November 2, 2010

mari baca kisah romen2 ini...

ha... apa khabar anda??? harap2 sume sehat2 belak0 lah yer...
jgn tanya aku.. sbb aku mmg terlebey sehat ari ni.. huhu... Ehh.. ape hal plak intr0 aku skema batak siap tanya2 khabar sume 0rg ni..isy3..dah2...
aku sebenarnya se0rang bl0gger yg malas mengupdate bl0g...
jd julung2 kali lah anda2 sume melihat entri saya di dashb0rd anda... hah.. apa ni..
ayt tunggung terbalik.. sekejap aku.. sekejap saya.. ha.. nk tulis bahasa melayu pn dah jadik plik ni knapa?? biasalah.. dah lama aku xmenulis.. klu jwb exam pn wajib bahasa inggeris kn...
huhu.. tp aku jrg speak0ng2 dlm bl0g aku ni... k lah... sebenarnya skarang musim 'EXAM'...
hurmmm... penatkan bila dgr perkataan tuE..,Eeeyyyy.. aku xsuke.. tp nk xnk "as a student... we have to..." ha.. tudia.. BI dia kluaq dh... dah2.. sudah la.. merapu2 membazir tenaga menaip di situ..

wlupn skunk musim exam.. tp nmpk aku relax je kn.. siap update bl0g ag... ha.. tu la miera buang tebiat.. msa free2 dulu xnk update bl0g.. s0mb0nk.. b0ngkak.. bahkan angkuh lagi.. huhh!!! skunk msa exam plak terhegeh2 nk update bl0g kn.. pe kejadahnye kn...GGGrrrrrr.....0k.. PEng!!! Peng!!! sila tembak aku...Errkk... k lah ape melalut banyak sgt nih.... nk taw npe aku relax sgt skunk nih..??? ni sbb aku guna prinsip hid0p cik SITI NURHAZZALILLA OMAR....dia ckp srh relax kn.. next paper aku kn 6/11.. ari ni 2/11.. relax la... ada ag 4 ari.. hehe.. s0, aku berf0ya2 ag ari ni...

sebenarnya dr pndangan aku sbg juri pr0fessi0nal Malaysian t0p m0del la kn... cik SITI NURHAZZALILLA OMAR seorang yang cun.. seyes cun.. aku xtipu.. kulit dia cerah2 sket.. tingggi la jugak dr aku ni.. 2 dr segi luaran.. dalaman plak dia se0rg yg agak sensitive sket.. t0uching2.. biasala pmpn kn..s0, sespe yg BERANI sktkan ati dia.. SIAP k0rang.. aku panc0ng2 kepala.. hahah.. gila pr0tective... aku baek 00ooo ngn die.. sbb dia best fren aku... Ehhh.. asyik cte pasal cik SITI NURHAZZALILLA OMAR je ni knapa kn??? ha.. sbnrnya jap ag tepat kul 12 mlm adalah Buffday die.. 2 yg cb0k2 cte pasal die 2.. hahahha...s0, Hepi Bec0ming buffday illa.. s0ri wish awal sgt.. time ni je aku ada m0od nk update bl0g..huhu... nah gmbr illa..


di saat illa menampakkn keayuannya...


dikala ila mengam0k kelaparan..hahhaha


EHh..EEhh..lupa plak.. apa kaitan nya dgn tajuk kt atas 2 kn.. hahhaha.. sbnrnya xde kaitan pn.. sje je nk buli2 k0rang sket.. ala.. buli2 manje la katekann... jgn mrh..hahaha.. smmmmiiiiilllleeeeee....(^_~) ha.. kn c0mel 2.. k lah malas aku nk taip ag dh.. sekian, wassalam.
TAMAT

4 comments:

aiMie said...

epy bufday yunk..aku yg 2nd wish nie..hehe..yeay!! skrg aku la plg muda antara kita..hehe..

[*Miera^Coklet*] said...

aimi.. bukan muda r.. tp xck0p um0q..hahhaha..

Anonymous said...

heheh.. weyhhh gilerrrsss terharuuu dow! hahah.. puji melambong apakah maknanya? hikhik.. anywayyy tenkiu so damn damn much! hahah.. ok x ckp camtu? heee~

[*Miera^Coklet*] said...

huhu.. 0k sesgt cik lala...
hahah.. xde mkna disebalik itu keyh..
ikhlas ni..pyh aku nk tunjuk keiklasan aku taw...huhu...

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu