WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Thursday, January 13, 2011

awat jadi lagu ni!!! hurmmm...


argghhh.. tensen sgt la ni... huhhhhh.... kenapa? kenapa? n kenapa?????????
huhhhh... la ni ampa suma tgk gmbq ni el0k2.. tgk bt0i2 n0... cepat tgk!

ha.. tgk dh kn..nmpak?? nmpk dak??? cuba teka apa bendanya tuE..????ha...cepat2 teka...
sapa dapat aku bg adiah..hahah.. (jgn harap!!)... bertuah la kalau aku pemurah cm tuE... benda ni sgt p0pular la.. merata tmpt ada..... ampa taw dak pasai pa 0rg cipta bnda alah 2?? pasai bnda 2 nk bg mudah keja 0rg.. dia cepat.. jimat masa... lagi stu xpyh pakai byk pekerja... save budget byr gaji depa.... bnda 2 la mesin dep0sit duit... taw kn?? ampa duk kat ceqh0k mna pn mesti taw punya.. hat mai dari ulu2 mna pn mesti knai bnda alah tu... 0rg asli pn taw...0rg asli zaman la semua m0den2 dah...mna ada sqh0pa dulu...dpa taw dah seqhba seqhbi pasai tekn0l0gi la ni...kalau ampa suma xknai mmg saja la.. jakun dah la 2...huhu.... la ni.. kita z0om skit bg nmpk suma n0h.. ha.. baru sr0n0k tgk...

ha.. kn terang benderang nmpk...

ni pasai pa aku duk crita pasai bnda alah ni??? ampa taw dak??? mesti la ampa xtaw kn.. 2 yg aku nk crita ni... bnda alah ni td dah telan duit aku RM100. gila dahsyat....aku geram gila kt bnda ni... haiii...haiiii....hayyyyy... xlama dah... aku nmpk kecik besaq kecik besaq ja bnda ni...
kalau ikt ati aku mmg nk tenggalung bnda 2 ngn kayu dh.. tp naseb baik aku sabaq... hurmm...
aku pujuk diri ak sendiri ja.."miera...sabaq... xdak rezki hang tuE... ada hikmah ni... insyaAllah..." lepas tu aku rasa lega la sket kn... naseb bek.. s0, la ni aku nk pesan la.. kt spa2 yg nk p dep0sit duit tue... pastikan mesin dep0sit tuE berfungsi dgn baik n0... mcm mna nk taw dia berfungsi dgn baik???? ha.. sng saja.. mula2 ampa p kt mesin tue tp jgn guna lagi.. biaq 0rg lain guna dulu.. klu xjd apa2 kira line klea la...blh la ampa guna...tp klu mesin tu duk wat perangai.. ampa blah ja la.. cari mesin lain.. wat pa duk cari pasai tang tu kn... ha.. dah la.. xlarat nk berletiaq dh...ck0p la n0.. salam...

3 comments:

Firdaus Kasim said...

mesin apa tue awk? hehe

[*Miera^Coklet*] said...
This comment has been removed by the author.
[*Miera^Coklet*] said...

hurmmm.. aikk.. xknal ek..hehe.. awk ni wjd sblm msyrkt 0rg asli ke???

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu