WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Friday, February 11, 2011

last sem punye pr0ject netsentric...

salam.. utk pengetahuan k0rg subjek netsentrik ni la yg aku plg xske.. sbb xfhm lgsg apa lecturer dia mengajar..huhu.. dlm kelas siap b0leh main2 ag.. haa.. nk tau perminan ape yg aku main lam klas ni... tgk kt bwh... ha.. tara....




hurmm..seb baik sem lepas result netsentrik aku 0k.. mne x nye.. bla last2.. bru aku pulun catch up balik apa dia ajar.. tp subjek ni best sbb xde final paper.. juz final pr0ject jer... hehe...
s0..berikut adalah system final pr0ject yg aku dah wat n memb0lehkan aku lepas dengan jayanya subject ni..hahhah...system ni juz ada simple database jer.. n ada sket calculation... system ni diguna utk kira invent0ry..mls cte pnjg..k0rg tgk lah....



huhh.. umm.. malangnya sem ni ada ag subject berupa ni.. kali ni bkn netsentrik dh.. advance netsentrik plak.. ad0iyaii... bygkan lah betapa b0rink nye aku nk menghadap lecture dia ag.. apa2 pn.. aku sdg berusaha utk meminati subject ni.. klu fhm.. c0nfirm la mnt kn... s0, miera,.. cay0kkk!!!!

2 comments:

FF said...

cam familiar ja muka..

wahh! sebegitu susah ka netcentric ?

wuuU~

PRo$aCK$ said...

salam cik mira..selamat berpuasa dan selamat menyambut ramadhan..

tujuan hamba mengganggu adalah untuk bertanya tentang kos y tuan hamba amek buat masa ini...adakah tuan hamba mengambil kos yang berkaitan dgn css,php,javascript n y berkaitan???

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu