WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Monday, February 8, 2010

kepala dah bertand0k w0iiii!!!

hah!!! berjaya gak aku 0n9 ari ni...
kempunan dah nk 0n9 tp xbuleh2..
nk taw pasai pa.??? hurmm...
mesti ampa suma dah b0hsan dah dgq pr0b ni..
asyk2 ni ja alasan aku...lapt0p r0sak...
isy..aku bukan pengganas la... tp...Erkkkk..
mmg ramai kta aku pengganas..hehe..aku cuma saja nk tunjuk her0
crack sna crack cni... hack sna hack cni... tp at last aku yg "crack"(lingk0p)
never mind. sabar miera sabar... dugaan... nk jd her0 mesti la ada byk mslh kn..
klu tgk cte hindustand pn her0 dia ada byk halangan sebel0m dpt kawen dgn
prmpn cntik lagi kaya raya tuh.. hurmm.. xabes2 cte hindustand cm 2..
naseb bek la her0 di byk ensem2 xmual gak la aku tgk hindustand nih...
cis...apa tiba-tiba t0pik bertukar kepada cerita hindustand ni...
k patah balik.. bila lapt0p aku dah r0sak...cm biasa lah..skali lagi tunjuk her0
membaiki lapt0p sendiri... tp peralatan sume pinjam k... bukan aku punya...
aku xmampu nk memiliki peralatan sume 2..sape la aku.. aku hanya budak baru belajar..
yang perlu ada 0rg perlu j0l0kkan buah cempedak kt luar pagar 2...cis..Stess.. apa kaitan plak dgn buah cempedak..bla..bla..bla..abaikan.. s0, aku kembali dgn wind0w 7 berwajah baru yg telah di "make up " 0leh aku... hahaha... dah b0rink dgq asyk2 wind0w 7. sume 0rg pasti mual2 nk muntah bca entri aku. dah xmaw cte byk.. yg pntg aku dah buleh 0n9... aja2 fighting!!!!
kepala kembali bertanduk..j0m crack s0ftware ag...hahahahahha.. isy3..x insaf2 bdk ni..
k dah salam.

0 comments:

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu