WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Tuesday, March 9, 2010

Anda diwajibkan membaca entri ini! ini adalah amaran! (-_-)! huhu..

huh!!! BASI..BASI...BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI...
BASI..BASI..BASI..BASI...BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..
BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..BASI..
0k dah st0p!!! pa keSss dgn perkataan basi yg terpampang byk menyemak kt page aku ni??? ha.. 2 la aku nk ckp... da basi pn entri kt bwh tuh.. dah muax dah tgk...
tp bla nk update bl0g PENYEGAN plak!!! bila d0k tgk entri yg sma rsa muax ,mual, nk muntah2 sume..isy..! byk s0ngeh la pmpn ni..ceSsss! 0k.. 0leh krn ada pmntaan utk update bl0g aku ni..
aku pn mengupdate lah... byk st0ry baru sbnqnya... 0k2..kta start..
sbnqnya masa bestday aku ari 2 spttnya kt bl0g ni dah ada entri baru...
tp 0leh krn aku menyambut bestday aku yg grand ala2 artis punya bestday jd bl0g ni xterupdate..(cehh..grand la sgt..mkn char k0ey te0w kt war0ng pak din tue...) haha.. abaikan..
c0ntinue balik.. s0, bila dah um0 aku makin lma makin meningkat ni.. mula la nk
imbas kembali mem0ri2 zaman kanak2 ribena aku 2...Erkk.. tp kanak2 dulu aku xska minum ribena.. xtaw npe.. kiranya b0t0l air ribena 2 xpnh ada kt umh aku...yg ada selalu nye b0t0l sunquick 0ren... aku suka minum air 2 msa kck2 dulu sbb dia rasa msam2 manis wat aku rsa nyaman je bila minum.. 0k! st0p.. minah ni dah mula nk merapu n membebel2... h0i.. spa pndai2 ckp aku minah.. minah 2 nama ibu aku la.. 0k fine.. ( dia dah mula membebel ag!) sabar je la...
c0ntinue ag...ok..sbnqnya bila ingt zaman m0da2 d0lu..mmg lwk.. kerek pn ada..
s0,aku mmg kerek..! la ni.. kta lyn gmbq2 msa aku bdk2 dulu yang cute, c0mel chubby2 mcm nk wat bantal td0q mlm tuE..huhu..Zazzzz...


ha...ini dia jejaka mach0 itu.. aku tahu aku mmg mach0.. skarang pn masih mach0 xubah mcm dulu...cuma rmbt aku skarang sdh menebal.. bukan aku minta dia tebal... tp dia yg tebal.. nk wat cm na kn..?? huhu.. bukan slh rambut aku menebal.. dulu aku pakai baju xdak lengan.. bukan lengan aku yg xdak.. lengan baju tuE yg xdak.. atau untuk lebih faham.. baju tuE yg xdak lengan.. 0k?? bley fhm?? klu xfhm jugak lantak lah.. aku mls nk explain..huhu.. dulu aku ada gelang di kedua2 belah tgn.. skarang gelang tuE dah xdak.. hilang p mna tah.. tp klu ada pn aku xkn pkai.. c0z.......................mna MUAT bebb!!! b0leh kasi adk aku ja yg pkai...
untung adk aku dpt brg sec0nd hand.. xpyh bazir2 duit bli baru kn3...hahahah.. s0ri dik.
ha.. stu lagi kasut sp0rt aku dulu tuE branded k0wt.. aku pakai cap apa tah.. xingt KIKO k0wt..
sbb dulu ibu aku asyk bli brg2 KIKO kt aku.. Erkk..KIKO punya c0mp0ny ada pr0duct kasut sp0rt knk2 ke??? 0hh..abaikan...ha.. tp skunk kasut cap psr mlm pn aku bantai.. asalkan nmpk
cntik n elegant.. cewahhhh!!!! ck0p la huraian psl gmbq tuE... NEXT...
ha.. ini gmbr aku yang bercita2 tinggi nk jd p0lis kejar 0rg jahat n tembak2 dia smpai mamp0sss! wahhh.. dahsyat sungguh cita2 aku dulu tp apa yang jd skarang aku bukanlah p0lis yg b0leh tgkp2 0rg jht suma.. aku skarang adalah pengganas!! haha. pengganas yg suka mer0sakkan brg2 aku sndiri n then b0leh beli baru wahhh!!! suka perangai tuE!! hakhakhak.
Ni kt rumah t0k aku pasal dulu rumah t0k aku ramai penjahat jd p0lis kerdil ni terpaksa bertugas ari2 pegang pist0l nk tembak 0rg.. hahaha!!! lepas 2 nti kena la lempang dgn t0k aku bdk p0lis ni sbb abes kusyen2 dia tercab0t kuar kapas2 dalm tuE disebabkan 0leh bdk p0lis yg hyper active sgt nih.. 0k next ph0t0...


ini pulak.. budak miera yg keje kt sal0n merangkap SPA jugak kt umh t0k aku...p0y0s minah sal0n ni.. duk usung cermin ke hulu ke hilir duk perasan segak n bergaya pakai anak tudung wana c0klat tuE.. anak tdg sapa tah yg aku rembat pn aku xtaw... dah la pkai suar pendek buka aurat tuE.. isy3... tr0k! next ph0t0..

ha... ini plak racer terhandal skali kt tempat aku... racer ni slalu menang punya...
sume dia taw lap baring ka tertungging ka kepala putar2 ke bawah ka.. suma dia taw...
ganaz racer ni.. tp xthn tuE.. m0t0 pink beb!! hahah.. semp0i dah m0t0 tuE.. c0l0ur ja xbpa nk kna.. s0, nti bli baru ye cik miera.. huhu.. dulu2 k0n0n handal la nek m0t0 sume.. tp skunk..
hakikatnya.. aku xdak lesen m0t0.. n aku xreti nek m0t0...Wahhh...anjakan paradigma yang maha hebat!!! pehhhhhhhhhh... ayat p0wer r0ott sungguh..NEXT..

ahaaa... kami berdua sedang berdating dan bersiar2 di tepi tasik banding.. wahh..R0mantik sungguh zaman kecilku.. ceSss p0y0s! 0k skarang cuba bezakan kami berdua...
mna stu PAKWE n mna stu AWEK..hahah! perbezaan yg agak veng0ng! skunk cuba teka mna stu aku..yeaHHH..tepat skali aku berbaju kuning.. itulah aku hakikatnya yang berkepala separa b0tak..n berpakaian ala2 lelaki.. tetapi suratan takdir telah tertulis bahawa sbnrnya aku adalah perempuan..hahah.. st0p! dah mula nk wat ayat kasi 0rg c0nfius.. dah.. jgn c0nfius dgn identiti aku...aku sememangnya PEREMPUAN... disebelah itu bf aku masa aku kecil... C0rrecti0n: BF stand f0r BEST FRIEND not BOYFRIEND.. aku TIDAK MINAT pmpn beb!!! aku perempuan melayu asli yang hanya akan MINAT pada lelaki yang juga TULEN dan ASLI..hahah..ck0p!!! sila membebel di luar entri.. trima kasih.. thats all tq.. gub bye!

3 comments:

PRo$aCK$ said...

cam2 ar y ko membebel...sowi..just pass by..baru tau.hg rupanya miera coklat..ak ingtkan kosmate ak..pe2 pn..thanks 4 visit my blog ak y entah ape2 ntah...

Anonymous said...

ekekekekkeke (bernas kan idea nie)

[*Miera^Coklet*] said...

vadelavista : huhu..sgt bernas lah...
hayat: aku r miera coklet..spe ag...

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu