WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Friday, April 9, 2010

ini lukisan saya!!


Nama saya NURUL AMIERA BINTI MD KHIR
Saya ada SEBUAH keluarga.
SEBUAH sahaja. bukan DUA,TIGA, atau EMPAT buah..
saya tak mahu keluarga banyak buah sangat.
buat apa banyak-banyak susah nk jaga.

saya ada AYAH.
AYAH saya hensem.
tapi dia sangat garang.
ayah suka main bola.
ayah juga suka menonton bola.
ayah juga suka mengajar budak bermain b0la.
ayah saya berniaga sendiri.
berniaga kecil-kecilan.
jadi ayah saya rajin bekerja.
ayah saya jarang ada di rumah.
saya jarang jumpa ayah.

ibu saya pulak sangat cantik.
ibu saya juga baik.
ibu saya peramah macam saya.
0hhh salah!
saya yang peramah macam ibu saya.
ibu saya masak sedap.
saya suka makan masakan ibu.
sebab saya tidak pandai masak.
jadi pandai makan sahaja.
tetapi........saya sedang mencuba untuk memasak.
saya dah tahu masak sedikit.
sapa nak kawen dengan saya???

KAK LONG itu adalah saya.
saya anak sulung.
saya pendek dan kurus sahaja.
tetapi saya tetap c0mel.
0hhh.. saya memang c0mel sejak azali.
anda WAJIB percaya.
hakikat nya saya c0mel. (^_~)

saya ada adik perempuan.
ANGAH itu adk saya.
dia sangat nakal.
tetapi dia tinggi sedikit dari saya.
dia juga berbadan debab..
atau lebih mesra dikatakan. GEMUK!
dia suka make up. sbb perasan comel.
dia memang comel.
tapi saya lagi c0mel.
malang sekali....ahakz!

adik saya yang seterusnya ialah IWAN.
iwan ikut perangai ayah. suka main b0la.
tapi dia malas belajar.
iwan sudah ada awek.
lepas kena marah dengan ibu terus putus dengan awek.
iwan sangat tinggi. dia tinggi sedikit daripada angah.
tinggi banyak darpada saya.
iwan sangat lasak dan
byk kali dah patah anggota badan.
iwan tetap tidak serik sebab dia memang mereng.

adik saya lagi nama IMAN.
iman suka merengek.
iman suka main wau.
iman sangat kurus dan agak gelap kulitnya.
tapi tidak mengapa..
naseb baik kak long dia tak macam tu...
alhamdulillah atas nikmat kulit yang agak cerah.

yang si kenit itu adalah AMRI.
amri anak bongsu.
dia sangat manja dengan ibu.
kami jeles!
amri sangat kenit.
bila dia galas beg sekolah
nampak macam kura-kura bawa cengkerang.
0hh.. comelnya.
macam kak long dia.
huhhh!!!

ini adalah rangkap kesimpulan.
tetapi saya tak pandai nak buat kesimpulan.
tolong buatkan untuk saya.
sekian terima kasih.

5 comments:

Anonymous said...

conclusion: 1 hepy fmily..

p/s: sory mnyibuk...
ur post quite happening!!
=)

Anonymous said...

letak la pic family yg btoi......

[*Miera^Coklet*] said...

huhu.. cik anonymous sekalian...
thanx c0z leave ur c0mments here..
insyaallah nti ada msa sy letak gmbr fmly sy yg bt0l2..huhu..
keep in t0uch ya..

pwinces bella said...

nie cik kak..aku dh mmg comey kowt..hahaha

[*Miera^Coklet*] said...

cehh.. ang ja duk prasan c0mey tuh..

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu