WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Saturday, May 1, 2010

saya tak0wt lalu n0ktah titik dan d0t.

SIAPA yg tak0wt?
saya tak0wt.
saya sedang tak0wt.
saya masih tak0wt.
dan saya sgt2 tak0wt.

APA yg saya tak0wt?
saya tak0wt kna present.
APA yg kna present?
kna present sistem la.

KENAPA perlu tak0wt?
0hh.. saya tak perlu tak0wt.
tp..saya semakin tak0wt.
hahh..saya mmg penak0wt.
KENAPA saya penak0Wt?
saya pn tak tau.
tak0wt nk cakap.
tak0wt tgk 0rg.
tak0wt sumenye.

BILA saya mula tak0wt?
mlm ni saya mula tak0wt.
berdebar2..
berdegup2..huhhh..
berpeluh..
BILA saya habes tak0wt?
mne nk taw..tggu la nti..

DIMANA saya rsa tak0wt?
Errkk..kt umh la..
tp bkn tak0wt umh..
tak0wt uitm arau..
ehh tak jugak..
tak0wt lecturer dia...
0hh.. tak jugak..
Entah..
DIMANA saya b0leh hilangkan rsa tak0wt?
kt umh..
duduk lepak2.
wat keje umh.
rsa lebih relax.
kan3???

Haaa...CUBA INI

-----TARIK NAFAS------
\(-.-)/hhhuuuuuppppppppppppp

-----HEMBUS NAFAS ----
/(-_-)\hhhaaaaaaaaahhhhhhhh

SEKARANG....
saya bukan penak0wt.
saya jrg tak0wt.
siapa kata saya tak0wt?
saya tak perlu tak0wt.
Nyah kau si penak0wt.
0k. saya tak tak0wt.

SEKIAN

2 comments:

Mrs. Q! said...

banyak takot woh! btw, gdlux~

[*Miera^Coklet*] said...

huhu...
klu spe2 tak0wt cuba la wat senaman ringan sket2..
haha

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu