WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Thursday, August 20, 2009

0ppss...bla bdk KOMPUTER mula buat ART...

salam...ha...ni nk crite psl pr0gram saya mggu ni yg membuatkan saya bz
sampai xsempat nk lyn member2 dlm ym,tagged,myspace,facebook n friendster sume...
huhhhhh!!! pnt giler.. cm biasa la..bila wt pr0gram apa2 pn..
mesti la ada AJK nyer..klu x...spa nk wt keje 2 sume.. ada ke yg sukarela...???
huhu..tabik spring r spa yg skarela tuE...alhamdulillah la...
0leh krn saya ni dikira rajin la jugak wlupn sbnrnya pemalas tahap cipan punyer 0rg...TETAPI
saya diberi juga tugas dan kepercayaan dan s0k0ngan serta d0r0ngan atau bimbingan untuk membuat sijil utk pr0gram "menggapai impian bersama magasiswa" yg telah dijlnkan kt SMK amanjaya bbrapa mggu yg lalu...
huhuhu...pas tu... cb0k r nk cri printer n kertas print sijil sume....
lastly dpt la gak....n design sijil tuE saya wt sendiri taw,,,huhu...
nk tunjuk sket....klu cntik pakat2 la antaq k0men kt saya n0h...tp..jgn skali-kali brani kutuk design aku nih xcntk...aku penggal kpala tu kang...hahahahah...(busuk ati punye 0rg..tak0wt dikritik la tuE)..
0keyh ni dia design sijil utk ahli jawatankuasa pr0gram....



0keyh.. ni plak sijil utk bebudak sk0lah amanjaya yg ik0wt kem m0tivasi neh...



heheh...ha...cntikkn...kn da ckp..mmg cntk...
apa?? biar la ak nk prasan p0wn.... spe sw0h k0wg xpuji!!!
kn aku dah prasan.. k0wg gak yg ssh...hahahahahahha...
k lah..mls da nk cte...sbnrnye ak xpnh p0wn design sijil sendiri...
ni first time taw..ulang skali ag..FIRST TIME.....ehh..apesal tulisan tuE tiba-tiba jd besar...
ha..sj nk tunjuk..ingt sng ke nk lakukan sesuatu yg FIRST TIME tuE...kira terrer la aku nih..huhuhu..Erkkk...(sudah mula prasan skali ag...)
STOP! abaikan...(-_-" asdbvjybnjkl..
-SALAM-

0 comments:

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu