WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Sunday, August 9, 2009

....what a special day t0day...???

saya ada kwn..
saya kenal kwn saya..
saya nk crita psl kwn saya...
nama dia firdaus..
tp 0rg pggl dia mad dud..
saya juga pggil dia mad dud...
mad dud tinggal di kuala nerang..
mad dud berumur 20 taun..
mad dud se0rang lelaki...
mad dud pelajar dipl0ma sains k0mputer..
mad dud telah memasuki semester 5...
taun dpn mad dud masuk semester 6..
taun dpn mad dud pergi praktikel..(umm..klu ak xslh la..)
mad dud b0leh dikatakan cute...
tetapi mad dud agak cerewet...
mad dud suka membebel-bebel juga..
mulut mad dud sangat lazer..
mad dud pandai matematik..
mad dud suka main tagged..
mad dud suka ng0rat pmpn..
mad dud suka cri gad0h..
tp..kdg2 mad dud baik ati..
mad dud sgt rjin..(Err..yeke??)
sume itu kisah mad dud di universiti..
jgn lupa..

mad dud pernah menjadi kecil..
mad dud pernah bersekolah..
sek0lah rendah mad dud saya xtaw..
sek menengah mad dud juga saya xtaw..
mungkin mad dud bersekolah di SMK teknik sp..
mad dud tdk pernah berkahwin..
jd 0f c0rse mad dud tdk ada ank..
mad dud juga tidak beranak..
tetapi mad dud telah diperanakkan..
mad dud diperanakkan pada 9 august 1989..
Errrkkk...brape tarikh ari ini...??
adakah ari ini 9 august??
ya..ari ini mmg 9 August...
jd..kesimpulannya.. ari ini bestday mad dud...
s0,

HEPI
BESTDAY
TO

YOU
"MAD DUD"

...ini sume gambar mad dud..



ini tagged mad dud.



ini gambar mad dud masa jd MC kt "MALAM EKSPLORASI KERJAYA".



ini gambar mad dud dalam bilik dia.


ini gambar mad dud masa "KEM KECEMERLANGAN JATI DIRI".



Ini gambar mad dud masa program"MEGGAPAI IMPIAN BERSAMA MAHASISWA" kt smk amanjaya.

xde apa ag dah nk ckp.
-T.A.M.A.T.-


5 comments:

Anonymous said...

yeyeyey ! epi bezday dudud ! ^_^

aiMie said...

alaa..
dud bca ka blog ang nie?..
cmna pon, aku nk wish gak..
epy bezday dud....

[*Miera^Coklet*] said...

haha..es0k ak nk bg dia bca gak!!!!
pnt ak tulis...
huhu..

Anep™ said...

huhu...sape nih??
pakwe eh..

[*Miera^Coklet*] said...

ehhh..bkn la anep..
tu kwn kelas aku la...
huhu..

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu