WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Friday, August 14, 2009

siapa adk t0ek itu???

salam...
first skali..bca rangkap puisi aku yg jiwang lent0k lagi meleleh ni...

saya knal se0rg bdk..
dia adk keempat saya..
nama dia iman...
iman sgt kurus...
iman suka merengek...
iman lahir pada 14 0g0s 1999..
s0, ari ni bestday dia..
kami xde hadiah utk dia..

s0, km bwa dia mkn RFC..
sedap x mkn RFC??
0hhh..RFC mmg sdp...
Erkkk..bkn RFC yg sdp..
makanan kt RFC tuE yg sdp..
apa itu RFC??
RFC itu adalah RADIX FRIED CHICKEN...
STOP!!!

0keyhh...habes sdh rangkap puisi sy itu,..
skunk ni nk tunjuk sket gmbr2 sya bersama family
kt RFC tuE smabil menjamah makanan yg enak2 lagi lazat juga sedap2 itu...

.....................tarrrraaaaaaa.........................



ini adk saya ila n saya la...



ini ayah, ibu n iwan...



ini saya bersama adk kedua saya...iwan



ini adik saya iman dan amri...



ini gambar km stu family kecuali iwan... dia yg jd photographer nih..



ini bdk ayu mne tah...Errkk..perasan ayu jer...

0keyh...
da abes tgk gmbr kn.. s0, sdh lah..
mls nk cite pnjg2..nti kang melal0t mcm2..
isy3...tr0k bt0l..
jd..utk mengelak hal yg sedemikian rupa....
el0klah sekiranya entri saya berakhir di sini..
terma kasih....fulamik..ayat....p0wer tuh..
ehhh..lupa lak nk wt kesimpulan..
ha..jd kesimpulannya...

HEPI
BESTDAY
TO
IMAN

kehhh..Erkk..jdsrvhgbtr y yb(-_-") salam~

0 comments:

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu