WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Tuesday, August 25, 2009

..Bila MIERA mengEXERCISE matanya..


alhamdulillah...apabila mata saya mula mencelik diwaktu pagi...
hari ini saya masih hdp...
masih boleh menjalani ibadah puasa yang wajib ditunaikan oleh setiap umat islam
dalam bulan Ramadhan yang mulia lagi banyak rahmat nih...
tak kira tua atau muda kecuali dengan sebab-sebab yang mengharuskan
sese0rang muslim itu utk tdk berpuasa..
tetapi sementara membiasakan diri dengan jadual harian baru dlm bulan ramadhan ini...
hid0p saya skarang dah tunggang terbalik serta kacau -bilau tidak teratur rasanya...
mata saya sentiasa exercise utk pejam celik pejam celik berulang2 kali...

semalam saya td0 jam 2pg...(Erkk..bkn mlm..da pg dh tuE)
[MATA DITUTUP]
hari ini saya bang0n sahur jam 5 pagi...
[MATA DIBUKA]

hari ini saya tid0 semula jam 5.40 pg..
[MATA DITUTUP]
hari ini saya bangun semula utk s0lat subuh jam 6.50pg...
[MATA DIBUKA]

lps s0lat subuh tid0 semula...
[MATA DITUTUP]

dan saya bgn semula jam 7.15 pg..
[MATA DIBUKA]

bangun hari ini rsa mls nk pgi kelas...
bila pegi kelas saya mengant0k...
hari ini saya ttd0 dlm kelas...
[MATA DITUTUP]

bila lecturer tegur saya terbang0n...
[MATA DIBUKA]
bila abes kelas saya balik ke bilik..
di dalam bilik saya mula merebahkan diri dan td0..
[MATA DITUTUP]
jam 1.30 ptg saya bang0n semula..
[MATA DIBUKA]..
saya mandi2..s0lat..n trus pgi kelas...
di dlm kelas kali ini mujur saya tak tertidur...
kerana lecturer suruh wat lab...
Errkkk(-_-"..maksud saya bukan buat atau bina makmal tu..
sbnrnya lecturer suruh wat lab exercise...
saya baca buku manual dan mula meraba-raba bahan2 atau peralatan utk buat lab...
dah dpt semua peralatan saya pasang2 sume.,..
lps pasang mula buat manual tukar ip address n ping ke komputer lain...
lps tu wat exercise seterusnya smpai abes kelas...
dah balik kelas...b0rink...mls nk exercise mata lagi..
saya trus 0n9 dan trus tulis entri ini...
lps itu saya pgi mandi,solat...dan smbg semula menulis entri...
sekejap lagi nk pgi pusat islam...
nk berbuka puasa disana...
mari sma2 kta meriahkan pusat islam...
Lps tuE s0lat maghrib,isyak dan terawih di sana...
lps tuE blk wat esemen...sampai kul 2..td0
[MATA DITUTUP]
exercise mata bermula lagi utk kees0kan harinya...

dah...mls nk cite ag...ck0p!!!! hdp saya mmg xteratur hari ini ...
juga mggu ini...dan saya sdg menyesuaikan diri dgn jadual baru...
apa-apa pn...semu ini adalah ujian di bulan ramadhan...
bersabarlah MIERA....
d0akan saya dapt menyesuaikan diri dgn jadual baru saya secepat mgkin..
MIERA CAYYY00KKK!!!!! CAYY000KKKKK!!!



ni npe lak ltak gambar ni...???? ha..sje je b0rink2..sbb dlm bl0g ni aku asyik ltk gmbr 0rg je...
skali skala nk gak enterprem sket...huhu...salam...

0 comments:

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu