WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Saturday, May 8, 2010

miera dah mula mendug0ng..

hurmm..
aku asyik bca entri 0rg jer..
aku pn nk update la jugak...
tp aku xtaw nk update apa..
hurmmm... setelah lma memerah 0tak...
smpai kering la 0tak aku ni..
at last aku pn amik keputusan
nk cte pasal impak besar yg aku alami
sebelum, semasa dan selepas aku praktikel..
aku malas nk cte byk..
aku letak je gambar2 yg xbrapa nk kreatif kt bawah tuE untuk t0nt0nan umum..
huhu.. gmbr 2 peganti diri aku la kiranya..
tp klu ikt gmbr bt0l2 aku ag c0mel la..
hahahaha..


status: miera sebelum praktikel
tinggi : 150 cm
berat : 39 kg
berkulit agak gelap sbb dekat u asyik jalan pegi kelas tgh2 panas.
mne ada bumbung.hujan pn main redah je cm 2..
tp.. lukisan xbt0l sgt... rmbt aku ag lawa la..
rmbt minah katun ni mcm baru lps karan jer.. bajet c0mel la 2..
ok dah.. STOP....NEXT...

status : miera semasa praktikel
tinggi :150 cm
berat : 46 kg
berat badan naik secara mendadak.. yg ni aku xdpt explain knapa..
sbb aku pn c0nfius npe berat badan aku naik..
mgkn sbb stress k0t msa praktikel 2...
tp klu stress berat badan bley naik ke??? hurmm..
0k NEXT...

status : miera selepas praktikel...
tinggi : 150 kg
berat : 47 kg
bila berat badan aku mula naik..skunk makin nk naik la...
mengada2 bt0l badan aku ni...hurmm..
aku da mula gem0k.. spe nak kt aku..huhu..
da jth da saham aku sket...xjd la nk kawen...
hahahahah...
0k.. aku akan kuruskan badan sekarang. 45 kg 2 kira 0k la kn..
0k.. cay0kk miera cay0kkk!!!

8 comments:

Anonymous said...

eh satu kg jer kn.alo releks ler

nabilpotter said...

hihihi :)

amirah said...

its oke..bmi kamu masih normal :)

Hanis Amanina said...

orang yang sayang kat kita tak tengok luaran. haha

Artzlizan said...

senang hati...

[*Miera^Coklet*] said...

Anak Perak : huhu.. bkn 1 kg.. 8 kg dah ni..huhu
nabil potter : huhu..
amirah: 2 lah.. nseb bek bmi saya msh n0rmal..
klu x ag mengam0k..
Amanina : bt0l2.. spa la nk syg sy seikhlas itu..haha..
priceduy0ng : senang ati ke?? stress jer..huhu

Neo_matrixzz said...

huhu..dtg lpk jp..

[*Miera^Coklet*] said...

muhamad shafie : lepak slalu pn xpe..huhu..

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu