WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Sunday, May 16, 2010

teka- teki teka- tekuk....

salam..tujuan aku tulis entri ni sebab aku nk k0ngsi ngn k0rang teka-teki yg
adik2 aku duk teka kt aku n teka -teki aku zaman sk0lah kanak2 ribena dulu...
s0, tanpa membuang masa n membazir tenaga aku menaip panjang2...
ni dia teka- teki untuk k0rang..

SOALAN:

1. Dalam banyak2 binatang.. binatang apa yang baik hati???
2. Apa bendanya bila kita td0r dia bang0n n bila kita bang0n dia td0r?
3. Kalau semua bintang dalam dunia ni jadi kambing, Kambing jadi apa?
4. Kenapa melayu kacau minuman lawan arah jam, cina kacau ikut arah jam n india kacau k0cak tgh2?

JAWAPAN :
1. Brung belat0k. sebab dia bela t0k dia...
2. tapak kaki la.. bila k0rang td0r dia bang0n. bila k0rang bang0n dia td0r.
3. Kambing jadi banyak la..
4. kacau arah mna pn xkisah la.. sebenarnya tujuan nya sma ja.. nak hancurkan gula..

1 comments:

Anonymous said...

hahahahahaha lwak gila2 owh , so bila agy nak tmbh teka teki nie ?

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu