WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Monday, December 6, 2010

aku nk blajar MASAK. Yeahhh!!!

Salam.. hehe.. sperti yg k0rg sume taw... maghrib td dah msuk awl taun hijrah.. hehe... s0.. mestilah k0rg sume dah bca d0a akhir taun n awl taun kn... ha.. bagus2.. m0ga taun ini hd0p kta lebey diberkati Allah... Amin~ Urmm.. sempena maal hijrah ni.. kta p0wn kna la berhijrah... drpd yg xel0k kpd yg el0k n... drpd yg el0k kpd yg lebey el0k... hehe.. hrp2 kta dpt lakukan penghijrahan ini dgn sempurna..cayy000ookkk!!! 0keyh.. ak pn nk berhijrah gak... yg plg pentg.. aku nk blajar msak... hehe.. 0itt.. jgn kutuk aku.. aku mmg xtaw msk.. tp nti aku taw la.. ni aku nk blajar ni... taun ni k0nf0rm aku pndai msk...hehe..(^_^) tgk la...

0keyh.. xde apa nk ckp dh.. klu aku tulis pnjg2 p0wn bkn k0rg bca kn..hehe...apa2 pn...

free glitter - http://www.sparklee.com

0 comments:

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu