WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Friday, December 3, 2010

Edit foto contest



Salam.. malam ni aku bl0gwalking ag.. dan...dan... aku jumpa ag stu c0ntest yg aku rsa menariklah....hehe (^_^) sbb kn dah lama aku xedit gmbr.. s0, aku j0in stu c0ntest ni.. nma dia contest edit foto... dianjurkan oleh Qasehdahliaadelia. ha.. klu nk tau lebey lanjut pasal c0ntest nih.. sila la klik link nma dia 0r gmbr kt atas yer..

contest ni xbyk s0ngeh sgt.. sbb 2 aku j0in.. huhu.. sng jer... k0rang hanya perlu edit gmbr n tunjuk gmbar sblm n slps... ha... kn sng... yg pntg gmbr tuE k0rang yg punya la kn... disbbkn st0ck gmbr aku terlalu byk dlm lapt0p ni.. n xde mse nk edit.... s0, skunk.. aku guna la gmbr2 aku yg berabad2 simpn lam lapt0p nih utk diedit biar kasi menarik sket.. 0keyh.. tanpa buang mse.. skunk tgk lah gmbr yg aku pertaruhkan ini.. sblm n slps aku edit....taraaaaaa........

SEBELUM


SELEPAS


0k.. dah selesai... ha..amacam... j0m la j0in skali.. bru best..huhuh...
skunk tiba msanya utk aku tag 4 orang bertuah...iaitu :

3. lala 0nly0ne (sbb die ske edit gmbr)

0k..xdak pa nk crita dh... ck0p r k0wt kn....hehe.. salam..
~TAMAT~

7 comments:

Qaseh Dalia said...

salam singgah dear..canteknye..lawa sgt ..suke tgk awan tu...thanx join n gud luck dear...i like it !

[*Miera^Coklet*] said...

hehe... tq... kasi markah lebey sket ek..

Hakim Zailan said...

da join contest yg menarik dari cik qaseh tu?
cuba yg ni lak..huhu.
http://kimzai92.blogspot.com/2010/12/aku-pon-wat-contest-gak.html

mimi said...

macam kenal., hehhehe^^

Anonymous said...

miera, hg tag apa kat aku? xnampak pon? anywayy mau tnya, slalu hg edit gmbaq guna medium apakah?

[*Miera^Coklet*] said...

akim : hehe..tq.. klu rjin sy j0in ek..
mimi : knal ke??? hehe... nti sy check pr0file awk..
lala: aku tag c0ntest ni la... xnmpk nma ang kt ats tue.. siap ada link ag...

[*Miera^Coklet*] said...

lala: beta slalu guna ph0t0sh0p..

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu