WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Saturday, December 4, 2010

Lina Birthday contest



Salam.. masuk ni dah 4 contest aku j0in.. entah knapa m0od miggu ni asyik nk j0in contest jer kn...klu tgk page aku nih pnh dgn c0ntest..huhu.. tp c0ntest kali ni lain sket.. slalunye aku cari sndiri c0ntest tue tp kali ni.. bff aku merangkap rumate juga merangkap classmate aku yg tag...iaitu aimi liyana amir... thanx kpd beliau..hehe..

c0ntest yg aku j0in ni ab0ut ph0t0... agak menarik la bg aku.. dsbbkn c0ntest yg aku sertai ni lebey krg sme dgn contest sblm ni.. jd aku rsa nk pertaruhkan gmbr yg sma la.... xslhkn... jnji gmbr tue aku punya... ska ati la kn.. hehehe.... jeng...jeng..jeng.. tu dia... aku mmg ska gmbr ni..
aku guna kamera handph0ne adk aku jer.. yg 3 mega pixel k0wt xslh aku...sbb aku mmg xde kamera....0r nset kamera.. jd aku pinjam dia punya ph0ne...

untuk mengetahui dgn lebey lanjut tntg c0ntest ni.. sila klik pd banner c0ntest tue utk ke page penganjur 0keyh.


skunk aku nk tag 3 0rg bertuah... iaitu....

2. Paan
3. Teha

Gud luck kwn2! heheh....

4 comments:

LINA JALIL said...

tq join dear

[*Miera^Coklet*] said...

u'r welc0m..hehe

Judiene said...

Hey, thanks for tagging me.
Will do this soon.
:)

[*Miera^Coklet*] said...

hehe.. u'r welc0me n gud luck!!!

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu