WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Thursday, December 2, 2010

Topup percuma (^_^)

waahhhh.. best t0l bila ada 0rg nk bg t0p up percuma nih.. mmg skunk aku tgh xde krdt.. n xde duit.. s0, apa slhnye aku cuba kn... tu la.. b0san sebenarnya bila nset xde krdt.. huhu.. rse cm nk nangis.. ape pn xley wat.. s0, tiba2.. msa aku bl0g walking.. aku ternampak entri t0pup percuma ni..hahahah.. (gelak besar aku dlm ati... Errkkk... mcm c0nfident je bley dpt kn...) urrmm... tp xslh kn mencuba... harap2 dapat lah.. aku sbnrnya xtaw pn ada kelab bl0g walking ni.. ni la first aku tgk.. cm best jer.. aku pn j0in lah.. huhu.. sbb aku mmg kaki bl0gwalking taw... wlupn sbnrnya nk bl0gwalking mne guna kaki kn... hurmm.. jd tgu apa lagi beramai2 lah kita sertai.. ianya mudah.. ringkas.. padat.. n berkesan.. haha.. bley dpt r k0wt... huhu.. ini lah bl0g yg aku ckp tue.. nk tau lebey lanjut sila lah ke SINI. ha.. kelab blog walking yg anjurkan.. adiah t0pup RM6 yer... aku nmpk iklan tue kn bl0g free d0wnl0ad.. m0h ler ke sana yer...


~TAMAT~

8 comments:

acepa weet said...

hoh dapat topup ke ni mira hehe

[*Miera^Coklet*] said...

adiah die cm 2 la...
tp xtau la entri ni terpilih ke x...
doa kn lah yer...hehe

Ahmad Hati said...

sila tgk sini Pemenang Giveaway

Jieda said...

Tahniah.

Adi Zhaf said...

tahniah bebeno !!!

[*Miera^Coklet*] said...

hehe... tq kpd sume.. tcapai jugak hasrat hamba utk t0p up.. wahhhh..

Zul's Stuff said...

Tahniah!!!..hehe

[*Miera^Coklet*] said...

thanx zul...

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu