WELCOME

...anda sekarang di z0n bebas melalut...(^_~)

Thursday, December 2, 2010

banner contest



0keyh...julung-julung kalinya aku meneyertai contest sebegini... huhu...
ari ni aku bl0g walking lagi sbb mmg b0ring duk umh jer xjln2 kemana cuti ni...
bukan apa duit kn dh kering.. sbb tuE macam badak sumbu jer duk kt umh ni.. .
0keyh.. skunk.. aku maw cte psl contest yg aku sertai ni.. fullamak.. cm bgs jer..
sejak bila miera suke j0in c0ntest nih.. isy2.. smlm dpt mimpi bley menang k0wt..
haha.. dgn c0nfident nyer....mmg xbley blah minah nih... c0nfident la sgt... huhu.. 0k..skunk aku nk rendah diri plak.. huhu.. spe lah aku ni.. mne la 0rg nk plh aku sbg pemenang.. bl0g aku pn tah hape2 kn...ececehh.. mmg ngade!!! 0keyh.. contest ni sbnrnya berkenaan header @ banner... ha.. cm best je kn.. klu header 0r banner + blog layout k0rang menarik.. bley la menang... wlupn bl0g aku xseberapa...isk..isk.. tp aku tertarik nk j0in jugak.. xkesah la kn apa org nk kta...huhu.. adiah die t0p up.. n ada la disediakan utk tmpt ptama kedua n ketiga.. nk taw lebey lanjut sila ke SINI.
skunk aku nk tagged 3 0rg bertuah utk j0in aku dlm c0ntest nih.. huhu.. 3 0rg bertuah itu adalah... jeng..jeng...jeng...


haha.. itu sahaja rasanya... 0k SEKIAN.

2 comments:

Anonymous said...

tengs sbb tag. mula2 nak buat tapi tetiba malas. heheh

[*Miera^Coklet*] said...

xpa2.. tarikh tutup lmbt ag....
take ur time..

Post a Comment

sila tiggalkan idea2 bernas n k0men anda disini..(^_^) tq..

..nk pr0m0te sket..huhu